Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych AGH

Dyżur psychologiczny

Grafika ozdobna z napisem Wsparcie Psychologiczne

Zapraszamy do korzystania z BEZPŁATNYCH konsultacji psychologicznych  w Domu Studenckim Alfa pokój 42B, ul. Reymonta 17:

  • Poniedziałki 9:00 - 12:00 dr Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska
  • Wtorki 16:00 - 19:00 dr Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska
  • Środy 10:00 - 14:00 mgr Karolina Probosz
  • Czwartki 9:00 - 12:00 dr Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska
  • Piątki 14:00 - 17:00 dr Agnieszka Szewczyk-Zakrzewska

Uprzejmie prosimy o zgłoszenia mailowe na adres:

Konsultacje w poniedziałek, wtorek, czwartek oraz piątek: agnieszka.szewczyk-zakrzewska@agh.edu.pl (od 01.10.2022)

Konsultacje w środę: karolina.probosz@agh.edu.pl

Dyżur psychologa w ramach Punktu Konsultacyjnego programu ADAPTER:

Przypominamy, że 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu można korzystać z pomocy Ośrodka Interwencji Kryzysowej https://oik.krakow.pl/ 

Bezpłatne konsultacje psychologiczne świadczy również Centrum Pierwszej Pomocy Psychologicznej https://cppp.org.pl/ 

Kiedy warto spotkać się z psychologiem?

  • kiedy jest Ci trudno odnaleźć się w nowej sytuacji związanej z rozpoczęciem studiów; masz problemy w nawiązywaniu znajomości i wypełnianiem obowiązków studenckich,
  • obawiasz się, że z powodu niepełnosprawności nie poradzisz sobie z bieżącymi zadaniami,
  • brakuje Ci motywacji do nauki, studiowania i pokonywania codziennych trudności,
  • masz problemy z niekończącym się odkładaniem na później zadań, przesuwaniem terminów, finalizowaniem spraw,
  • czujesz nieustanny lęk przed tym, co przyniesie kolejny dzień,
  • brakuje Ci pewności siebie w kontaktach z innymi osobami,
  • mimo dobrego przygotowania paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi,
  • nie wierzysz we własne siły i możliwości,
  • nagłe wydarzenie, takie jak choroba zmienia Twoje życie i trudno jest Ci się z tym pogodzić,
  • masz problemy w kontrolowaniu i wyrażaniu emocji,
  • cierpisz na chorobę psychiczną i chciałbyś uzyskać pomoc uzupełniającą Twoją podstawową ścieżkę leczenia, aby poprawić funkcjonowanie w środowisku akademickim,
  • chcesz dokonać pozytywnych zmian w swoim życiu, lepiej radzić sobie ze stresem, efektywniej uczyć się i planować, pracować nad motywacją do realizacji celów.