Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Współpraca z sektorem pozarządowym

Grafika ozdobna z napisem współpraca z sektorem pozarządowym

Artykuły

  • Jak współpracować z osobami neuronietypowymi?

    Grafika ozdobna z napisem Krakowskie Dni Integracji szkolenie jak współpracować z osobami neuronietypowymi

    Centrum Wiedzy o Dostępności AGH zaprasza do udziału w szkoleniu, które odbędzie się podczas Krakowskich Dni Integracji, a jego tematem będzie współpraca z osobami neuronietypowymi

    Paradygmat neuroróżnorodności (neurodiversity), czyli spojrzenie na autyzm jako potencjał - autyzm jako sposób funkcjonowania, specyficzne cechy jako mocne strony studenta z autyzmem. Adaptacja procesu studiowania jako odpowiedź na potrzeby wynikające z ograniczeń – identyfikowanie obszarów ryzyka, określenie odpowiedniego poziomu wsparcia. Strategie wspierania studenta z autyzmem – sposoby postępowania i zasady dobrej praktyki (asystent dydaktyczny, tutor).

    Czytaj Więcej o: Jak współpracować z osobami neuronietypowymi?
  • Uczelnia w spektrum – jak wspierać kształcenie osób z zespołem Aspergera?

    Grafika ozdobna z napisem uczelnia w spektrum

    Centrum Wiedzy o Dostępności AGH zaprasza na spotkanie informacyjne. 
    Uczelnia w spektrum – jak wspierać kształcenie osób z zespołem Aspergera? 
    Zespół Aspergera określany jest najczęściej jako łagodna forma autyzmu (Autism Spectrum Disorder). Nieszablonowe myślenie, przywiązanie do stałych wzorców postępowania i jasno określonych reguł pozwala osobie w spektrum poczuć się bezpiecznie. W jaki sposób my – społeczność akademicka możemy zrozumieć i pomóc studentom z ASD w zdobywaniu wiedzy?  

    Czytaj Więcej o: Uczelnia w spektrum – jak wspierać kształcenie osób z zespołem Aspergera?

Banery/Logo