Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Informacje

Szkolenie z zakresu projektowania uniwersalnego i standardów dostępności

Zestawienie znaków: Fundusze Europejskie, Barwy Rzeczypospolitej Polskiej, Unia Europejska

Osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności stanowią rosnący odsetek studentów AGH. W 2019 roku weszła w życie ustawa o zapewnieniu dostępności, która obliguje nas, abyśmy stale rozwijali się i polepszali warunki studiowania osób z problemami zdrowotnymi. Chcąc pomóc pracownikom AGH stawić czoła nowym wyzwaniom zapraszamy do udziału w szkoleniach. Wiedza i umiejętności nabyte w ich trakcie przygotują Państwa do pracy z osobami z niepełnosprawnościami, zwiększając tym samym komfort pracy.

ZAKRES SZKOLENIA

  • wprowadzenie pojęcia projektowania uniwersalnego i definicja,
  • standardy dostępności budynków dla OzN,
  • projektowanie bez barier,
  • standard minimum opracowany w projekcie,
  • prezentacja dobrych praktyk.

Szkolenie kierowane jest do pracowników odpowiedzialnych za zaplecze techniczne AGH, w szczególności Pion Kanclerza, Miasteczko Studenckie.

 Szkolenie odbywać się będzie w godzinach od 09:00 do 14:00

Termin: 13-14.10.2021 r.- zapisy zakończone 
Forma szkolenia: stacjonarna
Miejsce: Centrum Energetyki - budynek C 5, I piętro, sala 111 

Dokumenty do pobrania

Wypełnione załączniki 1,2,3 prosimy o wydrukowanie w kolorze i dostarczenie do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych.

 

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020 oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Projekt realizowany w Partnerstwie z poniższymi instytucjami:

Loga od lewej strony 1. Logo AGH, 2. Logo Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego, 3. Logo Stowarzyszenia na rzecz równego dostępu do kształcenia

Banery/Logo